עוברים דירה? כך תכינו את הבית מבחינת ניקיון, עיצוב והתקנות ראשוניות

מעבר לדירה חדשה או דירת יד שנייה שרכשתם כרוכה בהרבה מאד עבודות בתוך הדירה וגם בהתרגשות גדולה. כיוון שהרצון הוא להיכנס למגורים תוך פרק זמן קצר ככל האפשר, יש לבצע את כל הפעולות תוך שמירה על סדר הגיוני וכך להשלים את כל המטלות.

היערכות לכניסה לדירה חדשה

במקרים רבים בעלי הנכס מבצעים שיפוצים טרם הכניסה לדירה. זה כולל שבירה של קיר או הוספת קיר חדש, הקמה של ארונות מטבח חדשים, ריצוף ועוד. כל העבודות המאסיביות האלו כוללות עבודה עם חומרי בנייה רבים כמו בלוקים, מלט, דבק, עץ ועוד. לכן בסיום כל העבודות מומלץ להזמין חברת ניקיון משרדים שהצוותים המקצועיים שלה יבצעו ניקיון מהותי בכל רחבי הדירה. בשלב הראשון הם מפנים מהדירה את כל השאריות של החומרים השונים.

עיצוב של הבית

לאחר מכן אפשר לצבוע את הדירה באמצעות צבעים בטיב מעולה. יש לקוחות שמעוניינים שהצבעי יצבע את כל שטח הדירה בגוון אחיד כמו לבן. אחרים יתאימו את הגוון לריהוט שהוזמן לסלון, לחדר השינה ולכל אחד מחדרי הילדים. אחת האפשרויות הרצויות היא לצבוע בכל חדר ילדים שלושה קירות בלבד ואילו על הקיר הרביעי לבצע הדבקת טפטים ע"י הנדימן. אפשר לבחור את הטפט המתאים ביותר לכל ילד על פי גילו והתחומים האהובים עליו וכך יוצרים חדר בעל נראות יוצאת דופן.

ניקיון של הדירה

אנשי המקצוע המיומנים מבצעים זאת צעד אחר צעד, מנקים היטב את חדרי האמבטיה והשירותים תוך שימוש בחומרים איכותיים ביותר שבאמצעותם מורידים כתמים ושאריות שונות. לאחר מכן הם מנקים היטב את החלונות ואת התריסים הן בחלק הפנימי של הדירה והן בחלק החיצוני שלה. אם מדובר במבנה גבוה, מבצעים את הניקוי החיצוני של הוויטרינות במסגרת הניקיון הכללי שמתבצע מעת לעת לכל בעלי הדירות באמצעות סנפלינג.

ארונות המטבח החדשים, הדלפק והארונות הנוספים שהותקנו בחדרים השונים בכל רחבי הבית, מצריכים ניקיון מיוחד באמצעות שואב אבק כדי לקלוט את כל שבבי העץ. לאחר מכן מנקים את כל המשטחים באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי ייעודי עד שהכול נקי, מבריק ומוכן לשימוש של הדיירים.

השלב האחרון הוא ניקוי יסודי של המרצפות באמצעות מכונה המבצעת פוליש בשיטה המתאימה לסוג האריחים והתוצאה היא מרהיבה. כל המרחב נקי, מבריק ומצוחצח. זה השלב שאפשר לבצע עבודות נוספות בבית החדש, שאינן גורמות לכלוך רב.

השלמת המראה הביתי והמשפחתי

כדי ליצור נוחות וחמימות ביתית מקסימלית, מבצע ההנדימן השלמות של כמה נושאים חשובים כמו התקנה של מאווררי תקרה איכותיים בסלון, בחדרי הילדים ובחדר השינה כדי ליצור זרימת אוויר בקיץ החם. כמו כן תלייה של מסכי הטלוויזיה בסלון, בפינת המשפחה ובמיקומים הנוספים בבית לפי הדרישה.

/ 5.

דילוג לתוכן