מציאת ובחירת חברת ניקיון למשרדים

מציאת ובחירת חברת ניקיון למשרדים

בישראל ממוצע שעות העבודה במשרד עומד על 10 שעות ביום. רבים מאיתנו מבלים לא מעט שעות בעבודה, לעתים גם גולשים לשעות הערב המאוחרות ואף עובדים בלילות. כפי שיש סוגים שונים של משרות במשק, כך גם יש סוגים שונים של משרדים אשר מותאמים לצורכי החברות, העסקים והארגונים השונים. אחד הדברים הכי חשובים הן לעובדים במשרד והן לצוות הניהולי שאף הוכח במחקרים כמייעלים תהליכי עבודה הוא משרד נקי, מסודר, אסתטי ומכאן הצורך במציאת חברת ניקיון משרדים מומלצת.

מדוע זה חשוב?

  • משרד נקי תורם לרמת הקשב והריכוז של העובדים ומעלה את התפוקה שלהם במשך היום.
  • משרד נקי גורם לעובדים תחושת שייכות, אכפתיות ומחוייבות לחברה.
  • בעוד משרד מלוכלך מעודד היווצרות של אלרגיות ומחלות נוספות, משרד נקי שומר על סביבת עבודה בריאה, דוחה מזיקים, עובש ושאר פגעי תברואה.
  • משרד נקי יוצר רושם מצוין עבור לקוחות, ספקים, עוברים ושבים, סוג של מיתוג או פרסום איכותי לחברה שלכם.

ממש כמו שאף אחד מאיתנו לא ישכיר לאירוע שהוא עורך גן אירועים עם שירותים מטונפים, לא ייכנס למסעדה כשהוא יודע מראש שהמטבח מלוכלך ויחשוב 10 פעמים אם להיכנס למרכול שאינו מתוחזק כראוי, כך גם המשרד שלנו צריך להיות נקי, מסודר ואסתטי.

איך מתאימים חברת ניקיון משרדים לצרכי המשרד?

  1. שעות עבודה – בעוד יש משרדים שעובדים בשעות סטנדרטיות מ-9:00-18:00, אחרים ממשיכים לעבוד גם לתוך שעות הערב ויש משרדים שבכלל מתחילים לעבוד בצהריים וגולשים ללילה. לכן, מאוד חשוב לבחור בחברת ניקיון שתדע להתאים את עצמה לשעות שנוחות לכם ולעובדים שלכם. מומלץ שהניקיון יתבצע לפני שעות העבודה או אחריהן, כך מצד אחד תהליך הניקיון לא יפריע לפעילות השוטפת במשרד ומצד שני, בצורה כזו העובדים יגיעו בכל בוקר למשרד נקי ומתוקתק. במידה ואתם עובדים רצוף, כדאי לשקול ניקיון בשעות הפחות עמוסות או בהפסקת הצהריים.
  2. גודל המשרד – בעוד יש משרדים המאופיינים בחלל אחד גדול של בין 100-200 מטרים, יש משרדים המחולקים לכמה קומות. בנוסף, בבחירת חברת ניקיון למשל, יש להתייחס לחדרי שירותים, במידה וקיים חדר אוכל, מעליות, לובי המשרד, מחסנים ושאר אזורים נסתרים.   ההמלצה הנה להעסיק חברת ניקיון שמספקת עובד ניקיון על כל 150 מטרים בממוצע.
  3. סוגי רהיטים – ממש כמו שאנחנו מעצבים את החללים השונים בביתנו, כך יש משרדים המעוצבים במגוון של סגנונות וסטיילינג. משרדים בסגנון מודרני- אורבני המאופיינים ברהיטים מתכתיים, משולבים זכוכית צריכים לעבור תהליכי ניקיון באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים, לעומת משרדים בסגנון יותר ביתי וחמים המכילים רהיטים מעץ, צריכים להתנקות בצורה אחרת לגמרי.  
  4. סוג הרצפה – בין אם אתם מבצעים אחת לכמה חודשים פוליש מקצועי במטרה לשמור על הרצפה, ובין אם מדובר בתחזוקה שוטפת, חשוב להתאים את חומר הניקוי לסוג הרצפה. פרקט למשל אותו מנקים עם מים וסבון, יינזק, יתעוות תוך זמן קצר וייפגע. לכן חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברת ניקיון מקצועית, עם ניסיון בתחום, אשר מכירה את חומרי הניקיון השונים. רצוי לבחור בחברה שבוחרת במוצרי ניקיון ידידותיים לסביבה עם כמה שפחות כימיקלים ורעלים אותם אנו נושמים.
  5. אמצעי זהירות – חומרי ניקוי ייעודיים – במשרדים יש לא מעט מחשבים, מדפסות, טלפונים ושאר מוצרי חשמל שמהווים חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת. קצת מים במקום לא נכון ועלול להיגרם נזק בלתי הפיך הן למכשירים עצמם, הן למידע השמור בתוכם ואף כל הפעילות של המשרד עלולה להשתבש. כאן שוב חוזר הדגש בבחירת חברת ניקיון המתמחה באופן ספציפי בניקיון משרדים ולא בחברה אשר בדרך כלל מנקה בתים ודירות אחרי שיפוץ למשל.  

יחד עם זאת, ניקיון חלונות גבוהים במשרדים, ניקיון חדרי מדרגות במשרדים וניקיון לובי המשרד חייבים גם כן להילקח בחשבון בתהליך הבחירה של חברת ניקיון.

המאמר באדיבות האתר ״טוב תודה״

המציג בין השאר מחירי ניקיון בתים לאחר שיפוץ

אזורים בהם אנחנו מספקים שירותי ניקיון משרדים

/ 5.

דילוג לתוכן