לפרטים והצעת מחיר

טיפים לסידור המשרד לפני ביצוע ניקיון מקיף

מעטות הן ההזדמנויות לבצע ניקיון מקיף ויסודי בחלל המשרד ואם נפלה בחלקכם הזדמנות שכזו, מומלץ שלא לפספס אותה. משרד שנוקה עד לחריצים, הפתחים והפינות הנסתרות ביותר ישמור לאורך זמן על בריאות העובדים והלקוחות במקום ויעניק תחושה נעימה וטובה יותר להמשך פעילות המשרד. כיצד תסדרו אותו רגע לפני שחברת הניקיון מגיעה למלאכה?

מתי דרוש ניקיון יסודי במשרד?

ניקיון משרדים יסודי דורש עבודה קפדנית ומפורטת, הכוללת ניקוי של משטחים רבים, ציוד משרדי ופעולות חיטוי לידיות, לחצנים וברזים שבאים במגע עם אנשים רבים. עבודה זו מתבצעת בחלק גדול מהמשרדים לקראת חג הפסח (על אחת כמה וכמה במשרדים שמקפידים על כשרות) ולאחרונה גם לאור נגיף הקורונה שדורש היערכות תברואתית שונה ומחייב חיטוי וניקיון תדירים יותר של אזורי העבודה.

מאחר וקיימים לא מעט רכיבים שלא אמורים לבוא במגע עם חומרי ניקוי, חיטוי ומים, רצוי להתייעץ עם מומחה פינוי דירה ומשרדים שיספק למשרד הספציפי סדר פעולות מדויק לאחסון הציוד והעברתו למקום זמני עד סיום פעולות הניקיון.

אחסון אמצעי המחשוב והתקשורת

יש לדאוג לאחסון תקין של כל הציוד הממוחשב והאלקטרוני, לרבות מחשבים, מקלדות, עכברים, כבלים, ראוטרים, שלטים ואמצעים דיגיטליים נוספים כמו גאדג'טים המצויים במשרד או פתרונות אוטומטיים שיש לכסות בדרך מסוימת, כמו שעון הנוכחות הדיגיטלי ומכשירי סליקה.

את כל אלו רצוי לאפסן במקום סגור, חשוך ויבש שבו לא מתרחשים תנאי חום ולחות שעשויים להזיק לרכיבים ולחפצים השונים. אם לא ניתן לאפסן אותם בנפרד משטח המשרד, מומלץ לרכז אותם במקום מסוים ולדאוג לכיסוי שישמור עליהם במהלך הניקיון.

סידור המסמכים, הניירת והתיקיות

כעת יש לדאוג לארגון תקין של כל המסמכים במשרד שלכם. במהלך הניקיון דברים עשויים שלא לשוב למקומם הקודם מפאת הרצון לנקות באופן יסודי וגם לעמוד בזמנים שאליהם חברת הניקיון התחייבה. מעבר לכך, הצוות המסור איננו מודע לטיב או תוכן הניירת המוחזקת אצלכם ולכן לא בהכרח תדע מאיזה מדף נפל הפולדר המסוים או היכן להניח את הדפים שאיש לא דרש ממכונת הצילום.

כדי להימנע מבלאגן שכרוך בטעויות, בלבול, חוסרים ובזבוז זמן יקר מזמן העבודה, יש להורות לעובדים לאסוף ולתייק כל מסמך שנמצא אצלם על השולחן ולהחזיר מסמכים שונים למקומם הנכון בארונות התיוק, הארכיב וכיוצ"ב.

סידור המטבחון

ברוב המשרדים קיים גם מטבחון המשרת את כל עובדי המשרד ובו באופן טבעי מאוחסנים מזונות, משקאות, נשנושים ועוד. זה הזמן לרוקן את המקרר ולהעביר את תכולתו לפח או לכלות אותה בימים שלפני ביצוע הניקיון ולאחסן בארון אחד את כל המוצרים היבשים וכלי האוכל על מנת שלא יינזקו.

רגע לפני ששופכים את הדלי:

ערכו בדיקה אחרונה וודאו שהרצפות נקיות מאלמנטים שונים, שלא נמצאים דברים שלא לצורך על השולחנות והדלפקים ושניתן לערוך ניקיון יסודי ככל האפשר בכל פינה בתוך המשרד.

 

מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5
דירוג:

מבין לקוחותינו

מעוניינים בשירותינו?
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם: