לפרטים והצעת מחיר

שמירה על תחזוקה וניקיון של רהיטי המשרד

שמירה על סביבת עבודה נקייה פירושה מקום עבודה בריא לעובדים, ומשרד ייצוגי ונאה ללקוחות המבקרים בו. באמצעות כמה צעדים קבועים ופשוטים, תוכלו למנוע הצטברות של לכלוך ולשמור על תחזוקה נאותה של הריהוט המשרדי.

תמיד חשוב לשמור על סביבת עבודה נקיה, על אחת כמה וכמה לאחר שהשקעתם בחידוש המשרד וציידתם אותו בריהוט משרדי איכותי שרכשתם מחברה לתכנון ועיצוב משרדים. אחרי הכול, בחירה בחברה מקצועית שהבטיחה לכם יצירתיות, טכנולוגיה, יופי ופונקציונלית עם ריהט משרדי חדשני ואיכותי, היא השקעה שכדאי לשמור עליה.

אז אם במשרד שלכם ריהוט חדש, כמו: פינת אירוח,  שולחנות משרדיים, ארונות אחסון או כיסאות משרדיים – מן הראוי שתבטיחו לעצמכם לשמור על הריהוט האיכותי שרכשתם, ולתחזק את המשרד באופן קבוע.

למרבה המזל, חברות ניקיון משרדים מציעות היום לדאוג לתחזוקה ולניקיון במקומכם, ומשחררות אתכם מהעול המציק הזה. חברות אלה, המציעות שירותי ניהול ואחזקת משרדים דואגות לנקות אזורים קשים לניקוי, שספק אם תגיעו אליהן בעצמכם, למשל: ניקוי חלונות, טיפול בשטיחים, הסרת כתמים, טיפול ברהיטי העץ ועוד.

יחד עם זאת, כל אחד מהעובדים בעסק שלכם, יכול לתרום את תרומתו הצנועה לשמירה על סביבת העבודה האישית שלו באופן שוטף.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לגייס את העובדים לשמור על סביבת עבודה נעימה, מאורגנת ונקיה:

  • לשמור על ניקיון שולחנות העבודה

כל העומס וההמולה המאפיינים יום עבודה עמוס, מובילים בדרך כלל לשולחן מבולגן. בקשו מכול עובד לדאוג בסוף יום העבודה לנקות את השולחן ואת אזור העבודה. ליישר את המסמכים ולזרוק לפח ניירות מיותרים, שאריות מזון וכל אשפה אחרת.

  • לסלק שאריות מזון

כאשר כורעים תחת עומס של עבודה, קל יותר להישאר ליד השולחן לארוחת הצהריים, גם תוך כדי הקלדה במחשב ומענה לטלפונים. הבעיה היא שאכילה ליד השולחן מבטיחה מרחב עבודה מבולגן ומלא פירורים שנשרו על המקלדת, ואפילו כתמים של נוזלים שנשפכו ונדבקו למשטח שולחן העבודה. עם הזמן, נעשה קשה יותר ויותר להסיר את הכתמים הללו והם מתחילים לצבור חיידקים.

  • לחסל את החיידקים

אם אכילה ליד שולחן העבודה היא לא הדבר המקובל במשרד שלכם, וודאו בכול זאת שסביבת העבודה של כל עובד היא בריאה. במשך הזמן מצטברים באזור העבודה אבק וחלקיקים אחרים. לכן חשוב לנגב את האבק לפחות פעם בשבוע, תוך שימוש בחומר ניקוי ייעודי לניקוי השולחן. אלא אם כן, משימה זו מופקדת בידיה של חברת התחזוקה והניקיון האחראית על ניקיון שבועי של המשרד שלכם.

  • חומר אנטי בקטריאלי הוא החבר הכי טוב שלכם

חיידקים מתפשטים במהירות בכל סביבה. יש הממליצים להחזיק במשרד חומר חיטוי זמין לניקוי ידיים יסודי, המונע התפשטות של חיידקים. הדבר האחרון שתרצו הוא שכל עובדי המשרד יידבקו האחד מהשני בשפעת או בכאבי בטן.

  • לא להזניח את החלל הפתוח המשמש למפגשי עובדים

חלל פתוח במשרד או אזור משותף לכולם, יש לנקות באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של חיידקים. במקום כזה שבו העובדים מבלים יחדיו חשוב במיוחד לשמור על אזור נקי. יש להימנע מלהשאיר כלים בכיור, להשליך לפח החיצוני שאריות מהמזון שהזמנתם מהמסעדה הסמוכה, ולשמור על ניקיונו של המקרר המשותף.

  • לטפל כראוי באשפה

אם אתם לא מעסיקים את חברת הניקיון באופן יומיומי, יהיה עליכם לדאוג בעצמכם לרוקן את האשפה בסיומו של כל יום עבודה. באופן זה חיידקים וריח רע לא יהפכו לבעיה. אפשר לעשות זאת באמצעות מאמץ קבוצתי, אם תקבעו מי הם העובדים שאמורות לטפל בזבל בימים מסוימים בשבוע.

  • ניקוי יסודי של המשרד

כשזה נוגע לניקוי יסודי של המשרד, צריך לוודא שכל פינות המשרד נגישות לניקוי. זו הזדמנות ליצור סידור חדש של הריהוט ולהימנע מפינות שקשה להגיע אליהן. למשל, הרווח שבין הארון לקיר, או האזור מתחת לספה ומאחוריה.

  • ניקוי רצפות ושטיחים

הרצפה במשרד עלולה להיות די מלוכלכת עם מהדקים, סיכות או ניירות המפוזרים פה ושם. בין אם אתם צריכים לשאוב אבק מהשטיחים או לשטוף רצפה במים וסבון, שמירה על רצפה נקייה במשרד מציעה סביבת עבודה בטוחה ונוחה גם עבור הלקוחות והמבקרים.

  • בצעו את החלק שלכם

מה דעתכם להודיע לכול אחד מהעובדים כי ״האזור שלך הוא באחריותך״?. הציעו לכול עובד לקחת את הזמן כדי לוודא שסביבת העבודה שלו נשמרת על בסיס יומיומי. ניקיון המשרד כרוך במאמץ קבוצתי אשר יכול להיות קל מאוד כאשר כולם נרתמים ולוקחים בו חלק.

ולסיום, אם כל העובדים במשרד ממש עסוקים מדי במשך יום העבודה, עדיף לשכור שירותים של חברת שירותי ניקיון משרדים שתבטיח לכם סביבת עבודה נאה, נעימה, נוחה ובעיקר בריאה באופן שוטף וקבוע.

מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5
דירוג:

מבין לקוחותינו

מעוניינים בשירותינו?
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם: